|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
infobgv Начинаещ
Регистриран на: 27 Сеп 2007 Мнения: 4
|
Пуснато на: Чет Сеп 27, 2007 10:09 pm Заглавие: Силни и Слаби страни на БГ Туризъма |
|
|
Vacaciones Bulgaria
www.vacacionesbulgaria.com
поздравява всички със Световния ден на туризма (27 септември) обявен с цел да се насърчава усещането на международната общественост за значимостта на туризма и неговата роля за развитието на социалната, културната, икономическата и политическата сфера на обществения живот.
Искаме да Ви попитаме: Какво мислите за Силни и Слаби страни обявени в ГОДИШНА ПРОГРАМА ЗА НАЦИОНАЛНА ТУРИСТИЧЕСКА РЕКЛАМА през 2008 година обявена от ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ ПО ТУРИЗЪМ:
Силни страни
•Добро съотношение цена-качество
•Географска близост до основните целеви пазари на България
•Красива и чиста околна среда
•Мек климат и умерени температури
•Богато културно-историческо наследство
•Гостоприемно отношение към чужденците
•Богато многообразие на туристически ресурси (минерални извори, археологически находки, исторически паметници и т.н.)
•Обновена настанителна база
•Имидж на сравнително безопасна дестинация
•Атрактивна кухня и качествени вина
Слаби страни
•Липса на ясно разпознаваем имидж на България като туристическа дестинация
•Моноструктурна зависимост от морския туризъм и териториална диспропорция в развитието на туризма
•Недостатъчно развита инфраструктура във вътрешността на страната (летища, пътища, обществен транспорт)
•Липса на туристически представителства на основни целеви пазари за България
•Недостатъчно опитен и обучен персонал
•Недостатъчно планиране на използването на територията в туристическите региони (т.е. прекомерно застрояване, строителство през туристическия сезон и др.)
•Начален стадий на развитие на публично-частни партньорство (PPP)
•Недостатъчно развитие на информационните технологии – интернет информация за България
•Относително пренебрегване на вътрешния пазар
•Ограничена информация за българското културно и историческо наследство
Възможности
•Наличие на богат туристически потенциал за разнообразяване на предлагането и преодоляване на сезонността
•Възможности за разнообразяване на предлаганите туристически продукти (специализирани продукти)
•Неизползвани възможности за вътрешен туризъм и туризъм от съседните страни за уикенд-почивки
•Подобряване на квалификацията и уменията на персонала в туризма
•Акцент върху повтарящите се форми на туризъм (напр. втори дом, спа, ски и др.)
•Възможности за привличане на чуждестранни инвестиции в туризма
•Подобряване на имиджа след присъединяване към ЕС
Опасности
•Повишаване на цената на предлаганите туристически услуги, което да доведе до загуба на едно от най-силните конкурентни предимства на България, а именно доброто съотношение цена – качество
•Въздействие на кампании, насочени към масовия туризъм, от страна на конкурентни дестинации
•Неуспешно постигане на задълбоченост на рекламните дейности поради недостатъчно финансиране
•Отрицателно влияние на форсмажорни обстоятелства като природни бедствия, болести и терористични атаки.
•Липса на адекватни устройствени планове и зониране в туристическите региони
Целият документ можем да Ви изпратим след като ни пратите E-Maila си:
www.vacacionesbulgaria.com
|
|
Върнете се в началото |
|
|
dimchojelev Начинаещ
Регистриран на: 22 Мар 2007 Мнения: 1
|
Пуснато на: Вто Ное 16, 2010 11:51 pm Заглавие: |
|
|
Аз не съм много съгласен за цена / качество, че е добро съотношението. Гледам цени на хотелите в страницата с линка и повечето ми се струват безумни. С какво се различават от тези в Анталия? _________________ Резервация на хотели! в България на супер цени |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|
|